Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД
ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
46003 м.Тернопіль, вул. Котляревського, 34, тел.: 23-63-75, 52-83-85 E-mail: inbox@tem.te.court.gov.ua |
Н А К А З
4 жовтня 2012 р. № 35
Про порядок відшкодування фактичних
витрат на копіювання або друк
документів, які надаються запитувачам
інформації
Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію», наказу Державної судової адміністрації України від 07 червня 2012 року №69 «Про порядок відшкодування витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації, пункту 4.17 Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Тернопільського міськрайонного суду, затвердженого наказом від 1 червня 2011 року № 16, та з метою забезпечення належної організації порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації, -
Н А К А З У Ю :
1. Затвердити Інструкцію про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, які надаються запитувачам інформації.
2. Довести даний наказ до відома відповідальних працівників Тернопільського міськрайонного суду.
3. Оприлюднити цей наказ на офіційному веб-сайті Тернопільського міськрайонного суду.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. керівника апарату суду Солонинка С. М.
Наказ підготувала
Консультант з кадрової роботи суду
Т.М.Папроцька
ЗАТВЕРДЖЕНО:
Наказом Тернопільського
міськрайонного суду від
04.10.2012 року № 35
ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодуванняфактичнихвитрат
на копіюванняабодрук документів,
якінадаютьсязапитувачамінформації
1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Тернопільським міськрайонним судом Тернопільської області (далі – Тернопільським міськрайонним судом ).
2. Структурний підрозділ Тернопільського міськрайонного суду, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту надає розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок за формою (додаток 2) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації, протягом двох робочих днів, передає його зпитувачу інформації рахунок для здійснення оплати витрат запитувачем інформації.
3. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.
4. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).
5. Після надходження коштів на рахунок ГУДКС України в Тернопільській області від запитувача інформації, готує копії документів які необхідні для відповіді на запит про публічну інформацію.
6. Інформація надається запитувачу у строки, визначені законодавством про доступ до публічної інформації.
7. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на ГУДКС України в Тернопільській області.
Додаток 1
Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів
Послуга, що надається |
Норми витрат за виготовлення однієї сторінки |
Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати |
Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк) |
0,2 відсотка розміру мінімальної |
Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк) |
0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати
|
У випадках коли запитувана інформація містить документи обсягом більш як 10 сторінок, працівник, відповідальний за надання інформації, не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання Судом запиту повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат. За таких обставин надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат. Розмір фактичних витрат на копіювання та друк визначається Судом в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України.