Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В Україні з 12 червня оформлення матеріалів про дорожньо-транспортні пригоди та порушення Правил дорожнього руху проводиться за новими правилами.
Наказом МВС №318 внесено зміни до відповідної Інструкції, а також регулюється порядок внесення даних про правопорушення в системі автоматизованого обліку.
Що змінилось?
Насамперед, патрульні тепер зобов’язані дозволити учасникам аварії зняти копію схеми ДТП безпосередньо на місці. Раніше такі дії залишались на розсуд інспекторів. У випадку відмови, учасники ДТП повинні були звернутися в поліцію із заявою про видачу паперової копії схеми.
Також учасникам ДТП тепер дозволено фотографувати місце аварії.
Крім того, у випадку відмови передбачуваного правопорушника (водія, пішохода, велосипедиста) підписувати протокол про порушення Правил дорожнього руху, такий документ більше не потрібно завіряти підписами двох свідків. У ньому достатньо зробити позначку про відмову.
Також поліцейські зобов’язані вести облік бланків протоколів та постанов з адмінсправи. Протягом трьох днів після складання протоколу (за водіння у нетверезому стані – протягом доби) потрібно внести матеріали по адмінсправі в базу даних (було – 5 днів для всіх) і протягом 10 днів направити їх до суду (раніше – протягом місяця).
Тепер матеріали про адмінпорушення будуть зберігатися 3 роки (замість року, як було до цього), а ось фото- і відеоматеріали повинні бути збережені лише місяць, а не три, як раніше. Проте на вимогу водія цей термін можуть продовжити.