Щоб отримати такі повноваження, посадовець органу місцевого самоврядування повинен мати вищу юридичну освіту, досвід роботи в галузі права не менше 3-ох років. Крім того, він повинен пройти протягом року стажування в державній нотаріальній конторі або у приватного нотаріуса, пройти навчання по роботі з єдиними та державними реєстрами, що функціонують в системі Міністерства юстиції, та скласти екзамен зі спадкового права.
Після цього посадовець місцевого самоврядування отримає свідоцтво, що видається Міністерством юстиції на підставі рішення Комісії з питань складання іспиту зі спадкового права посадовими особами органу місцевого самоврядування, уповноваженими на вчинення нотаріальних дій, яке зберігається в справах Департаменту приватного права.
Для отримання свідоцтва подається заява на ім’я керівника органу місцевого самоврядування про внесення в Міністерство юстиції подання про видачу свідоцтва. Подання разом з необхідними документами направляється до Мін’юсту, який і приймає рішення про видачу.
Отримавши свідоцтво, представник органу місцевого самоврядування матиме право на вчинення таких нотаріальних дій, як видача свідоцтва про право на спадщину, а також про право власності на частку в спільному майні подружжя у разі смерті одного з подружжя.